پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119665
مشهورترين ورزشکار سال ۲۰۱۴
تاریخ انتشار : 1393/09/10 08:43:35
نمایش : 1119
سال ۲۰۱۴ ميلادي رو به اتمام است و برترين هاي ورزش در نظرسنجي ها و ارزيابي هاي مختلف در حال مشخص شدن هستند.
به گزارش پايگاه خبر تحليلي پيرغار، يکي از ارزيابي ها، انتخاب مشهورترين ورزشکار جهان در سال ۲۰۱۴ ميلادي است. فکر مي کنيد در سالي که گذشت چه کسي مشهورترين ورزشکار جهان بود؟ کريستيانو رونالدو که توپ طلاي ۲۰۱۴ را به خانه برد؟ "فلويد مي ودر" بوکسور آمريکايي که پردرآمد ورزشکار هم هست؟ ليونل مسي فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا؟ ستاره هاي دنياي تنيس يعني روجر فدرر و رافائل نادال؟ بسکتباليست هاي برتر دنيا يعني لبرون جيمز و کوبي برايانت؟ خير، هيچ کدام از آنها از لحاظ شهرت در سال ۲۰۱۴ در صدر قرار نداشتند. کسي که عنوان مشهورترين ورزشکار سال ۲۰۱۴ را در اختيار گرفت کسي نيست جز ميشائيل شوماخر راننده افسانه اي و آلماني فرمول يک.

اين ورزشکار اواخر سال گذشته ميلادي در کوه هاي آلپ فرانسه هنگام اسکي سرش به صخره اي برخورد کرد و به کمايي طولاني مدت فرو رفت. بسياري از پزشکان از او قطع اميد کردند اين در حالي است که عده اي ديگر از پزشکان اميدهاي زيادي براي او قائل بودند هر چند اعتراف کردند که حتي اگر از کما خارج شود باز هم شوماخر سابق نخواهد بود. اين راننده آلماني چندي پيش از کما خارج شد، او اکنون به محيط پيرامونش واکنش هاي محدودي نشان مي دهد و اطرافيانش را به خوبي مي شناسد. او آرام آرام به سوي بهبودي کامل پيش مي رود هر چند هنوز هم شرايط خوبي ندارد.

اين راننده آلماني در سال هاي اخير همواره در زمره موفق ترين و البته پردرآمدترين ورزشکاران سال قرار داشت اما متاسفانه نزديک به يک سال است که زندگي اي نباتي دارد.

او اخيرا در يک ارزيابي به عنوان مشهورترين ورزشکار سال ۲۰۱۴ شناخته شده است و دليل آن چيزي نيست جز توجه بيش از اندازه رسانه ها به وضعيت او و شهرتي که از قبل داشت.

شوماخر بالاخره برمي خيزد؟ بايد باز هم منتظر بهبودي کامل اين اسطوره اتومبيل راني بمانيم.


کد مطلب:590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html